Τρόποι Πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

Αντικαταβολή

Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, τα προϊόντα έρχονται μέσω του courier – εταιρεία ταχυμεταφορών στο χώρο επιθυμίας σας και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Δεν υπάρχει κόστος αντικαταβολής.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του smartaholic. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking! Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση. Στο καταθετήριο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αναγράψετε ως αιτιολογία: το επώνυμο, το όνομά σας και αν θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας. Υποχρεωτικά, μετά την κατάθεση των χρημάτων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα e-mail για να μας γνωστοποιήσετε την πραγματοποίηση της κατάθεσης στο info@smartaholic.gr Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά. Εφόσον πραγματοποιηθεί η κατάθεση, θα σας σταλεί e-mail , στο οποίο θα αναφέρεται ακριβώς η ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας και το μέσο που στάλθηκε.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας:


Τράπεζα: EUROBANK

IBAN: GR0802600440000440201697923

Δικαιούχος: TECHNO STORES IKE

Μετά την κατάθεση χρημάτων πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο info@smartaholic.gr

Μπορείτε και τηλεφωνικά: στο ☎ 2114182211

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση.

Στοιχεία επικοινωνίας μας


5.1 Το site αυτό ανήκει στην εταιρία Techno Stores ΙΚΕ


5.2 Η χώρα δραστηριότητάς μας είναι η Ελλάδα.

5.4 Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

(α) στη διεύθυνση Θερμοπυλών 47 στο Μοσχάτο.

(β) τηλεφωνικά στο 2114182211

(γ) στο email info@smartaholic.gr

Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει την συναλλαγή με πιστωτική κάρτα, μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της υπηρεσίας VivaPayments στο οποίο καλείται να δώσει τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας VISA ή MASTERCARD ή Diners ή American Express, την ημερομηνία λήξης, το όνομά του καθώς και το τριψήφιο κωδικό επαλήθευσης. Η υπηρεσία VivaPayments παρέχει υψηλό επίπεδο ασφαλείας διότι οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα μεταφέρονται μέσω διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή με μέγιστο επίπεδο ασφάλειας. Στην ασφαλή – κρυπτογραφημένη φόρμα πληρωμής συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της με μορφή ΜΜ/ΕΕ πχ 05/15 για μια κάρτα που λήγει το Μάιο του 2015 και το ακριβές όνομα στο οποίο έχει εκδοθεί η κάρτα, όπως αυτό αναγράφεται στην κάρτα).Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών o ίδιος κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και η επωνυμία να αναγράφεται στην κάρτα.
ΠΡΟΣΟΧΗ !! Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα και να παραλάβετε από το κατάστημά μας θα πρέπει να είστε παρών ο ίδιος κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του προσώπου που παραλαμβάνει να αναγράφεται στην κάρτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ !! Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας στο χώρο επιθυμίας του πελάτη, η παράδοση και η παραλαβή της παραγγελίας πραγματοποιείται μόνο από τον νόμιμο κάτοχο της πιστωτικής κάρτας με έλεγχο-επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας, με υπογραφή του ίδιου του κατόχου της κάρτας και αναγραφή ολογράφως του ονοματεπώνυμου, υπογραφής και του αριθμού ταυτότητας στο δελτίο παραλαβής.

ΠΡΟΣΟΧΗ !! κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής κάρτας στο κατάστημά μας και για συναλλαγές άνω των 100 € πρέπει απαραίτητα να αποστείλετε ένα αντίγραφο της μπροστινής όψης της πιστωτικής κάρτας σας (με καλυμμένα τα 6 τελευταία ψηφία που θα φαίνεται το ονοματεπώνυμο του νόμιμου κατόχου που είναι και ο μόνος που μπορεί να παραλάβει) με email στο info@smartaholic.gr, μαζί με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή διαδικασία που αποκλειστικό σκοπό έχει την προστασία των ιδιοκτητών των πιστωτικών καρτών. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.